Nyheter
Nå blir det vått!
Av Mari Pjusk, 01/10 2021
Nedbørsfronter står i kø inn i Sponvika. Byrådsleder Sture har innkalt til ekstraordinært kommunestyre for å vedta bomavgift
Nå er høsten her, og utrolig nok, med høstvær. Regnvær kommer til å øse ned i Sponvika de neste dagene og ukene ifølge Sponvika Meteriologiske Institutt.
Metrolog Kai Erik Jennomsnittsrud oppfordrer innbyggerne til å ta en tur innom en av Sponvikas regntøyutsalg før det blir altfor vått.
På rådhuset har regnværet også skapt endringer i arbeidsrutinene, hvor byrådsleder Sture har innkalt til ekstraordinært kommunestyre i kveld, til manges forargelse.Tiden for det ekstraordinære møtet er nemlig midt i Sponvika nærradios direktesending om velegnet agn.
Agendaen for møtet er lekket, og dreier seg om hvordan bomavgift kan fylle kommunekassen med annet enn vann.
175



Vær den første til å kommentere