
Ola Svennebygd og Henrik Assgeip er innstilt som nestledere i HH etter brutale rivaliseringkamper.
Politikk
Ledertrioen i HH er klar
Ledertrioen er nå klar etter at Ola Svennebygd og Henrik Asslgeip gikk av med seieren som Ida Erkesen Søletes nye lakeier
Kampene var lange og harde, men selv med kvasse negler og gråsprengt stålskjegg klarte ikke Sandra Bukslått og Peter Frøbank å slå i fra seg. I åttende runde gikk de begge ned for telling.
- Det ble noen stygge skrammer, innrømmer Ola Svennebygd, som deltar i Nestledercupen i Høyere og Høyere for første gang. - Hu Sandra er klin gæer'n.
Henrik Assgeip er enig, og legger til at siden han har øvd seg en god stund på ballespark, så hadde han en god følelse.
- Det gjelder å treffe i riktig vinkel,, så du sender steinene opp i magan, sier han mellom sprukne lepper. - Og i åttende runde glemte Peter å holde guarden, så da klinte jeg til, og mannen gikk rett i bakken.
- Jeg har ikke fått øvd noe særlig, legger Ola Svennebygd til. - Så hvis jeg skal sloss, så foretrekker jeg jenter.
Tagger
#ballespark, #følelse, #guard, #henrik assgeip, #hh, #høyere og høyere, #ida erkesen sølete, #jente, #kamp, #lakei, #ledertrio, #leppe, #magan, #negl, #nestleder, #nestledercupen, #ola svennebygd, #peter frøbank, #rivaliseringkamp, #runde, #sandra bukslått, #seier, #sloss, #stålskjegg, #stein, #vinkel


Vær den første til å kommentere