
Undersøkelsen bekrefter at ladestasjonene må bli bedre på køer, vedlikehold og utbedring av defekte ladere.
Åpeniån Måling og Veiing BS har i samarbeid med Sponvika Telleinstitutt gjennomført en kundetilfredshets-analyse blant brukere av oppladbare strykejern, med over 800 deltakere fra Sponvika og omeign.
I analysen kommer det fram at det er flere som er mindre fornøyde med ladeopplevelsen i årets undersøkelse enn i fjorårets. Det i seg selv er ikke noe nytt: Trenden har nemlig vært nedadgående siden 2022.
Philips opprettholder høyest kundetilfredshet selv om merkets omdømme har blitt svekket det siste året på grunn av krøll med rettetenger.
Selv om lademulighetene har blitt bedre og antall ladepunkter for strykejern har økt betraktelig, mener kundene at operatørene bør skjerpe seg på flere områder, blant annet når det gjelder køer, dårlig vedlikehold og treg utbedring av defekte ladere.
Enklere betaling er også noe mange har etterspurt. En av fem ladekunder rapporterer at de opplever betalingsprosessen som ubehagelig. Det gjelder spesielt kunder med lite penger på konto.
#analyse, #åpeniån måling og veiing, #betaling, #brukere, #konto, #krøll, #kundetilfredshet, #kø, #ladeopplevelse, #ladepunkt, #ladere, #ladestasjon, #misnøye, #omdømme, #operatør, #oppladbar, #penger, #philips, #rettetenger, #sponvika telleinstitutt, #strykejern, #trend, #undersøkelse, #utbedring, #vedlikehold
Registrer deg for å motta vårt nyhetsbrev på epost
Vær den første til å kommentere